W naszej szkole jest wesoło

Nauczyciel elektroniki wchodzi do pracowni elektrycznej i mówi:
N: - Potrzebuję dwóch dobrych z elektroniki.
Na sali lekkie zdziwionko.
N: - No co, nikt nie ma 4 z mojego przedmiotu?
Kujony nieśmiało podnoszą ręce w górę.
N: - Dobra wy dwaj chodźcie - tu wskazał palcem na 2 uczniów - Trzeba wnieść telewizor na drugie piętro.


Na lekcji historii nauczyciel, metal puścił muzykę z Youtube. Kumpel pyta:
- Proszę panaaaa! Co to jest?
Ja: - Slayer, baranie.
Nauczyciel: - Brawo! Podaj jeszcze tytuł piosenki i płytę, na której się znajduje, to masz 6 na koniec.
Ja: - 'Kill Again' z Hell Awaits?
N: - O k**wa... Dobra, pewien byłem, że nie zgadniesz, a 6 nie mogę ci dać, bo mnie z pracy wywalą. Ale co by ci tu... Chcesz moje glany?


Uczennica rozmawia na lekcji, a nauczyciel do niej:
- Klaudia! Zamknij się bo dostaniesz pałę... A z doświadczenia wiem, że pała najlepiej zamyka usta.



Nauczycielka: - Co łączy Pana Tadeusza z Soplicą?
Uczeń: - Są z jednej rozlewni.


Dwoje uczniów spóźnia się na religię. Otwierają drzwi i wchodzą do środka.
Uczniowie do księdza: - Niech będzie pochwalony!
Ksiądz: - Kto?
Uczniowie: - Kwiatkowski i Nowak proszę księdza...



Kolega pyta nauczycielkę, czy nie mógłby mieć 3 na koniec roku. Na co ona przeglądając oceny:
- No, ja bym ci chętnie dała, ale nie za darmo.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Z notatnika sierżanta MO

Ogłoszenia parafialne (autentyczne) i inne teksty kościelne

Jak to w szkole