Krótkie teksty - to mnie śmieszy


Zmarnowałem swoje życie grając w gry komputerowe. Na szczęście zostały mi jeszcze dwa...

Ostatnio pojawiła się możliwość płacenia komórką za przejazd pociągiem do Wołomina. Jeden przejazd - jedna komórka.

Kowalska jak zwykle przesoliła zupę, lecz mąż tylko machnął ręka.
zdążyła zrobić unik.

Rok 2018. Rząd irlandzki przyjął wniosek mniejszości, aby w niektórych szkołach oprócz języka polskiego, językami wykładowymi były angielski i irlandzki.

Premier Donald Tusk spotkał się w Londynie z premierem Gordonem Brownem. Trwają uzgodnienia kto był gospodarzem tego spotkania.

Krawcowa znała kurtkę od podszewki jak własną kieszeń.

Dostał chemik sztabką złota w głowę i krzyknął: "Au!".

"Nie twój interes!" - usłyszałem w męskim wc.

Nie jestem leniwy. Mam zawyżone wymagania motywacyjne.

Żeby oddać syna do przedszkola, trzeba dać w łapę. Komisja poborowa działa na
odwrót.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Z notatnika sierżanta MO

Ogłoszenia parafialne (autentyczne) i inne teksty kościelne

Jak to w szkole