Milusińscy



Jasio podchodzi do dziewczynki i mówi:
- Ale jesteś ładna.
Dziewczynka na to:
- Niestety, nie mogę tego powiedzieć o tobie.
Jasio:
- To zrób tak jak ja... skłam.




List do redakcji:
Mam 14 lat. Jeszcze nie dawno wszystko było ok. Byłem szczęśliwy i zadowolony z życia. Z radością oczekiwałem na kolejny dzień i nadchodzące 14 urodziny.
Ale właśnie wtedy zdarzył się dramat.
Rozpakowywałem prezenty. Pierwszy, drugi, trzeci... Z każdym kolejnym budziło się we mnie coraz to większe przerażenia.
W końcu stanąłem oko w oko z ostatnim. Kwadratowe, nieduże pudełko, owinięte pięknym niebiesko-żółtym papierem przewiązanym kokardką. Poczułem jak moje serce zaczyna bić szybciej. I jeszcze szybciej. Wszystko zaczęło się powoli rozmywać. Głosy gości znikały w chaotycznej magmie mojego podniecenia, tworząc niezrozumiały bełkot. Nic nie było ważne i nic nie było godne moich myśli. Istniałem tylko ja i zaklęte pudełko.
W końcu.... stało się.
Otworzyłem.
W jednej chwili poczułem jak całe moje życie przelatuje mi przed oczami, jak traci jakikolwiek sens. Nie wiem czy mieliście kiedyś takie uczucie, ale ja w jedną miliardową sekundy, gdy prawda dotarła do mojej głowy, straciłem chęć "życia".
W pudełku był Championship Manager 5!
A ja prosiłem rodziców o Football Manager, bo CM 5 to kompletna porażka !
Od tamtej chwili nic nie ma dla mnie sensu. Ptaki są jak gwoździe wbijające się w moje serce, a słońce jak ohydna trucizna wlewana wbrew mej woli w moje gardło.
Nie chcę już żyć.
Pomóżcie!
Kamil lat 14





Synek siedzi przy komputerze:
-Tato,co to znaczy HDD format completed?
-To znaczy,że już ku..a nie żyjesz!



Mamo, czy ja aby nie jestem adoptowany?
- Byłeś. Ale cię oddali...........

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Z notatnika sierżanta MO

Ogłoszenia parafialne (autentyczne) i inne teksty kościelne

Jak to w szkole